ישנו את כללי המשחק? סופר קופיקס נפתחת

אתר קול חי 1 Comment on ישנו את כללי המשחק? סופר קופיקס נפתחת
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רשת "סופר קופיקס" החדשה, שנפתחה היום, משנה את כללי המשחק גם בתחום הרשתות ותציע לצרכנים מגוון של למעלה מ-600 מוצרים המובילים את סל הקניות המשפחתי ב-5 שקלים.

הקמת הרשת הינה מהלך צרכני כלכלי משמעותי הצפוי, לגרום להזלת המחירים בשוק כולו- לטובת הצרכנים ולשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה- בדיוק כפי שעשתה רשת קופיקס. הרשת תמכור מוצרים מובילים ואיכותיים, של טובי היצרנים בארץ, במחיר של 5 שקלים בלבד למוצר .
סופר קופיקס מזון קניות

הסניף הראשון של "סופר קופיקס" הושק היום (ג') ברחוב הרצל 102 בתל אביב. שני סניפים נוספים יפתחו בתל אביב הרצליה ופתח תקוה בשבועות הקרובים, הרשת מתכננת לפתוח עוד כ-100 סניפים נוספים, בכל רחבי הארץ.

סניף "קופיקס" שיוצב בכניסה לכל סניף, יעצים את חווית הביקור בסופר ויציע את מגוון המוצרים שבתפריט קופיקס, לקונים ברשת החדשה.

יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס, אבי כץ: "לנגד עיניי עומדת בראש ובראשונה המלחמה ביוקר המחיה. בזמן שכולם מדברים, אנחנו פועלים. "קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, ותעשה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח. התרגשנו מאוד מההתלהבות הרבה של היצרנים המובילים בארץ, מהיצירתיות והנכונות "ללכת איתנו" ולהתאים מגוון עצום של אריזות לקונספט של רשת קופיקס. אין ספק ש"הרוח הגבית" שקיבלנו מהם לצד התמיכה הציבורית –מחזקת ומעודדת להמשיך בדרכנו"

סופר קופיקס מזון קניות



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איזה מ-ג-נ-י-ב-!!
    שווה להם לפתוח בירושלים!
    גם מה שישי עכשיו קופיקסים בירושלים קונים ה-מ-ו-ן-!